Höstlöp

Efter min mindre lyckade eftermiddag bar det iväg på ett träningspass. Obanad löpning iförd vandringskängor i skogarna kring Nydalasjön i det grå höstvädret. Ett riktigt fint pass. Såg inte en levande själ efter att jag passerat campingen. De enda ljuden som hördes var mina andetag, grenar som knäcktes och de tunga "kängstegen". Sådana pass tycker jag är riktigt härliga, ensam ute i den fria naturen! Måste erkänna att jag är något av en naturromantiker.
Blev även några bilder under passet.


Var en närapå "trollsk" känsla ute i skogen, tyvärr fångade inte mobilkameran den känslan optimalt...


Höstdis över Nydalasjön.


Dagens skoval: när man pga den knapra matkassan som student har tappat några kilo i vikt får man stimulera fram den rätta tyngden i löpsteget med andra medel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0