Fullträff

Förra veckan var en riktig fullträff på nära på alla sätt och vis. De sex lägerdygnen i Luosto var riktigt bra! Bästa boendet någonsin(?), riktigt bra mat, finsk bastu, vackra miljöer, bra träning och ganska bra spår. Med ett par dm snö ytterligare hade blivit det ultimata träningslägret på alla sätt och vis!! Fick med mig drygt 20 träningstimmar och många fina intervallpass hem.

Även den avslutande helgen hemma i Kalix var grym. Den innehöll mitt livs snöchock, hittills i alla fall, det snöade i nära på två dygn på raken och då hade det gått från barmark till ett snödjup på imponerande 4 dm!! Är aldrig fel att komma hem till Kalix, speciellt när omgivningarna framför dina ögon omvandlas till ett julkort.

Under vistelsen i Luosto joggade upp på en liten topp och tog några bilder. Titta och njut!


Mot toppen


På toppen...

där skapliga vyer erbjöds...




Så med fullt laddade batterier tar jag mig nu an nästa utmaning i skolan, den fruktade envariabelanalysen. Bara jag överlever fram till fredag väntar Kalix på mig med förmodligen en halvmeter snö. Bara att bita ihop...

Kommentarer
Postat av: Carl

Fullträff, vad heter hon??

2010-11-08 @ 19:33:02
Postat av: Waller

Inga kommentarer...

2010-11-09 @ 17:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0