Livet leker!

Var ett tag sedan sist! Lägret i Sälen var riktigt bra. Massor av fina träningar och bra genomgångar. Lite starucking också! Den flerfaldige världsmästaren Thierry Gueorgiou höll en mycket lärorik föreläsning om hans väg till världseliten. Att få springa mot honom på stafetträningen var också inspirerande. Äckligt säker orienteringstekniskt var han!!
Vi gjorde även en del annat. Badade äventyrsbad och såg sverigepreimiären av Shrek på 3D-bio. Sammanfattningsvis var det ett mycket bra läger. Kommer kanske med en del kartor och andra bilder så småningom.

Efter hemkomst från Sälen har jag bott i stugan och njutit av sommarlivet fullt ut. I veckan tog jag andra raka segern i extasloppet. Skönt att kunna springa i princip lika snabbt som förra året. Äntligen är jag på samma nivå formmässigt som förra säsongen!?

Har även fått ett par trevliga besked inför hösten. Jag har blivit antagen till civilingejörsprogrammet i teknisk fysik vid Umeå universitet. Även om jag visste att det bara var en fråga om att vänta på antagningsbeskedet är det skönt att ha det svart på vitt. Har även blivit uttagen till utvecklingslandslaget i SkidO inför kommande säsong. Värt att notera är att 60% av u-laget kommer bo i samma lägenhet i Umeå till hösten! Jag, proffesorn och bey, det blir nice ;)

Nu behöver syrran hjälp att starta gräsklipparen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0