Stab in the back

Vilken kväll. Denna kväll har innehållit mycket. En halv bra film (inte halvbra), läxhjälp, intervaller fram och tillbaka på en 12,5 meter lång sträcka och dessutom har jag utsatts för ett litet spratt, eller ett förräderi skulle man nästan rentav kunna kalla det! Eller vad sägs om att någon iscensätter ett falskt förhållande på facebook samtidigt som jag sitter upptagen på denne någons rum med att hjälpa denne någon med två större skrivuppgifter? Jag skulle sammanfatta det med fyra ord: Ett knivhugg i ryggen :P
Ibland hjälper det tydligen inte att "Wash your back so you won't stab mine " kan man bara konstatera :P



Börjar trivas i bassängen med wet west. Var nog den enda på kvällens allmänna motionssim som pressade mig hela vägen fram till "stöngränsen ".
Den halva bra filmen var för övrigt slutet på den moderniserade varianten av Romeo och Julia. Även om vissa här på skidlinjen kanske ifrågasätter min maskulinitet pga detta så står jag rakryggad för att jag tycker att det är en bra film om något av det finaste som finns här i livet!!



Om ni inte fattar vad låtvalet har med detta inlägg kan ni få en liten ledtråd. Lyssna på texten, speciellt i början så kanske ni känner igen något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0