S som i sämst...

Dagen kan sammanfattas med ett ord, sämst. Eller iaf tävlingen, för min del. Ett riktigt katastroflopp var det. Det värsta är att mina benhinnor pajade, eller krampade ihop eller något liknande. Tog tvärstopp efter 5 minuters löpning. Resten av lopppet måste ha varit något av det tråkigaste jag någonsin gjort. Nu får jag verkligen hoppas att mina underben överlever bättre när man kommer ut i skogen följande dagar. Annars vet jag inte riktigt vad jag gör...

I övrigt har väl dagen kanske inte varit så dålig. Dock har jag inte känt någon vidare glädje över det. Finns något positivt med den här resan i alla fall, vi bor på hotell för en gångs skull!! Det är faktiskt riktigt nice :D Även middagsbuffén var bra, och bussresan gick faktiskt smidigare än den brukar göra. Det finns även trådlöst här på Scandic och det är verkligen inte dumt. Som sagt, totalt genomrutten har dagen trots allt inte varit.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0