Det faktum att jag aldrig lär göra om det är en klen tröst

Idag hände något ofattbart. Jag missade starten, med 4 minuter!!! Jag fattar det inte var helt säker på att jag startade 13.07, men när jag går in i starten visar det sig att jag redan skulle ha startat, 13.03. Vet fortfarande inte vad som gick snett. Läste jag slarvigt? Jag lär aldrig få reda på exakt var det slog slint, bara att det fick rejäla konsekvenser. Utöver det faktum att jag startade flera minuter för sent, ledde det dessutom till enorm stress, vilket i sin tur ledde till missar i massor. Det enda positiva med dagens lopp var att benen var pigga. I övrigt var det ridå ner. Bara att glömma och ta nya tag imorgon. Då vet jag i alla fall en som lär dubbelkolla sin starttid åtminstone tio gånger...

Nu väntar hotellmiddag med buffé. Det lär bli riktigt nice. Imorgon bjuds det på medeldistans och det lär också bli rätt nice!! Detta får vara tillräckligt tills vidare. Återkommer eventuellt senare ikväll :P

Kommentarer
Postat av: Arbe

Klantskalle, man kan ju inte bomma starten

2009-05-25 @ 12:12:56
Postat av: Calle

ne, det är illa waller

2009-06-09 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0