Latmask

Idag har jag varit riktigt slö. Känns som att latmasken har drabbat mig. Hoppas att det är kortvarigt. Började dagen med att stiga upp tidigt för att träna, bara för att upptäcka att det var -25 ute. Så då hamnade man framför vasaloppet hela dagen istället. Var riktigt spännande och Tynell var fruktansvärt imponerande i slutet. Vilket tryck i stakningen! Var även kul att se Blomgren en snabbis i TV-rutan, även om han inte riktigt hade samma tryck. Sedan bar det av till Luleå, där jag lämnade Saras skidor och hälsade på bror. God mat och gott sällskap. "Återupptäckte" en riktig gammal legendar i brorsans skivsamling, Cat Stevens. I övrigt har jag känt mig mycket trött hela dagen och så fort jag reser på mig snurrar det i hela skallen. Hatar blodtrycksfall.

  

Kommentarer
Postat av: Per F

Hördu, hur ska jag få nyckeln och sånt på söndag?

2009-03-04 @ 20:59:34
URL: http://perfrost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0