Utmanad

Har tydligen blivit utmanad på bloggen. Per "Frollen" Frost har utmanat mig till att lägga upp en "sexig" bild, alltså den sjätte bilden, i den sjätte mappen i mina bilder. Kan ju inte framstå som feg utan antar utmaningen med denna "sexiga" bild:



Det här är alltså jag, första kvällen efter att jag hade kommit tillbaks från lägret i Vuokatti. Under tiden vi hade varit borta hade jag odlat blommor till en biologiuppgift i en ungslåda på mitt toagolv. Problemet var att ungslådan började rosta och lämnade en gigantiskt rostfläck på golvet. Vilket ledde till en lång och svettig mopparinsats. Tyvärr överlevde inte moppen den tuffa insatsen, men fläcken gick till slut bort. Eller nåja, nästan i alla fall...

Nu är det meningen att jag ska utmana sex andra bloggare. Hmmm, känner inte så många bloggare. Får nog bli dessa: Fredrik Erixon, Niklas Henriksson, Emma Karlsson och Frida Danielsson. Vilka fler bloggare känner man egentligen, som inte redan har utmanats? Känner inte så många. Hmmm: Carl Holmgren/Markus Lundholm och Fredrik Pajala får komplettera min utmaning!!

Så här gör ni;

  1. Gå till "mina bilder"
  2. gå till den 6:e mappen
  3. ta sedan den 6:e bilden i den mappen, lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden!
  4. utmana sedan 6 bloggare att göra samma sak.


Lycka till med utmaningen allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tyst

2009-02-13 @ 17:00:04
Postat av: FridaPee

Men, de blev inge kul, de blev ett kort på Baloo, och hur intressant är han på en skala? :P



2009-02-20 @ 00:39:25
URL: http://pooijo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0