Busigt värre

Dagen har varit helt normal. Förutom att jag vaknade och famlade efter sladden till min sänglampa, utan att hitta den. Då kom jag på att någon hade utfört ett litet practical joke mot mig kvällen innan och skruvat loss hela armaturen från väggen och försvunnit med den. Det värsta är att jag frågat alla tänkbara misstänkta, utan att få någon bekännelse. Den som gjort ett så roligt bus borde ju ha svårt att hålla masken... Nåja, den dyker väl upp så småningom.

Idag kom jag fram till att de kan ju inte göra någonting på lektionerna då jag är borta. Förra veckan öppnade jag inte en endaste skolbok och ändå är jag inte ens efter mina klasskamrater. Hmm, är lite underligt, eller kanske rentav mycket. Var ju inte precis som att man låg före de andra innan man for heller. Dagens träning bestod av linjeorientering. Det gick mycket bra. Inga misstag. Skidorientering måste vara världens roligaste sport. Inte lika enformig som längdåkning och inte lika långsam som fotorientering. Helt enkelt perfekt :)


Kommentarer
Postat av: Nordebo

Grattis till det konstaterandet, inte en dag för tidigt

2009-02-03 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0