Gamla bilder-Kul

Denna helg har förflutit i lugn och ro hemma i Kalix. Den träning som bedrivits har varit av det lugnare slaget, dels pga den nyliga förkylningen men även pga de minst sagt risiga träningsförhållandena som råder i Kalix just nu. Löpning på vägar som är så isiga att skridskoåkning kanske skulle vara mer lämpligt är ingen höjdare.... I lördags hittade jag en gammal DVD-skolkatalog. Att kolla i den var rätt kul. Oj, så mycket som förändras på 4 år. Kände inte ens igen flera stycken som jag anser mig känna rätt så bra nu för tiden :P Någonting kul med den katalogen inblandad kommer nog att komma på antingen denna blogg eller skidlinjens blogg någon gång i framtiden...

I lördagskväll gjorde jag något som jag inte har gjort på många år, uppträdde inför publik. Ett litet stycke framfördes på min gamla slitna akustiska. För er som missade den bejublade föreställningen kommer här en liten repris ;) OBServera hur extremt fula våra klasströjor är :P Ledsen för den kassa kvallan, webcam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0