Lite allt möjligt

Var ett tag sen jag uppdaterade sist, så här kommer en resumé av vad som har hänt sen sist. I helgen var det västerbottens 3-dagars utanför umeå. Tävlingarna avgjordes i fin och krävande terräng. Tyvärr kom jag direkt från sjuksängen, så de två långdistanserna blev inte särskilt roliga. Väggen 2 gånger om!! Medeln gick dock riktigt bra!! Bara 40 sekunder bom på den ganska luriga banan. Slog bla Bennitz för första gången, tror jag iaf :P

Direkt efter sista etappen bar det av på en plötsligt påkommen resa till vår huvudstad, för att hälsa på brorsan på sjukhuset. Blev lite stresigt, men jag hann med bussen iaf. En trevlig sak var att andraklass på tåget var fullbokad, så det blev en resa i första klass, med internet på tåget :D

Denna dag har i första hand tillbringats på karolinska och dess omgivningar, och brorsan har äntligen börjat bli bättre :)
Annars har inte så mycket hänt. Vädret är fint i sthlm, bättre än på vissa andra ställen enligt ryktena. Holland krossade Italien. En annan sak värd att är att min mobil fick frispel i min ficka, vilket ledde till att 38 tomma sms skickades till en stackars spammad person! Eller var det möjligen jag som hade råkats glömma slå på knapplåset? :P Hursomhelst så verkade Frida ta det med fattning, så det var nog lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0