Lita aldrig på vädret (iaf inte i Kalix)

Imorse verkade vädret mycket lovande och jag hoppades på en stekig dag. det blev inte så, precis när man slutar jobba försvinner solen och så börjar det regna, precis när man ska ut å träna... Väntade dock ut regnet å trodde att jag skulle klara mig torr, så fel man kan ha!! Precis på slutet började det att chockregna, så jag blev rätt blöt :P Dock krävs det lite mer än lite regn för att göra mig bitter just nu :D Det var till och med lite uppfriskande med lite regn!!

Igår kom så äntligen en match som slutade som jag vill. Spanien slog ut Italien och pulvriserade förhoppningsvis mästerskapspöket en gång för alla!! Casillas visade dessutom Buffon och alla andra vem som är världens bästa målvakt!! Casillas räddade 50% av straffarna medan Buffon bara räddade 20%. När sedan Fabregas satte spiken i kistan var det otroligt skönt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mannen som är grövst norr om Sundsvall!

2008-06-24 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0