Inget att rekommendera

Högskoleprovet idag var ingen höjdare. Speciellt den sista uppladdningen, natten innan provet var hemsk. Tappade räkningen på hur många gånger jag fick springa upp på toa under nattens gång. Sömntimmarna var desto mer lätträknade! Eller det kanske inte är så lätt att räkna till NOLL?
Kände mig som en zombie under provets gång, men imodiumet hann i alla fall kicka in och lugna ner magen. Det blev min räddning. Matten gick ärkekasst, men språkförmågan övergav mig inte i alla fall.
Nu, då jag har tittat på facit pekar min prognos, baserad på senaste högskoleprovets normeringstabell, mot ett resultat på 1,9. Rätt okej, men tråkigt att vara sämre än på "försäsongsträningen". Om det blir så är det ett godkänt resultat dagen efter mitt livs värsta natt.

PS. Möjligen kan natten efter KE:s födelsedagsfest för några år sen ha varit värre? DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0