Inspiration

Hittade oanad inspiration i VB:s nystartade blogg och har nu hittat tillbaks till denna blogg än en gång. Har även hittat ny idrottslig inspiration och försöker just nu trolla fram en formtopp till masstarten på SkidO-SM som går om en och en halv vecka. Utsätter kroppen för någonting som i alla fall liknar något den saknat under en tid, träning på elitnivå. Den obervante kanske har iaktagit att jag inte har tävlat särskilt flitigt denna vinter och det har en enkel förklaring. Det suger att tävla när man har en kropp som inte är rustad för tävling på bästa sätt.

I övrigt rullar det mesta på fint. Min första termin på universitetet är nu helt avklarad efter tentan i mitten av januari, som jag klarade med marginal, och en smärre labkomplettering förra veckan. Ett halvår avklarat, bara fyra och ett halvt kvar, minst...

Ska inte bli alltför långrandig i detta inlägg. Bjuder på en låt som jag ser som mitt nuvarande gitarrprojekt istället!
Hmm, blogg.se buggar ihop. Får inte in videoklippet. Får bli en länk istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0