Lack på internet!

Skrev just ett ambitiöst inlägg, men internet fuckade upp och det försvann. Nu kommer en kortare resumé av det jag skrev i det inlägget. Trots mediokra resultat tar jag med mig många positiva besked från helgen i Uppsala. Framför allt tekniskt sett, men även det faktum att jag tog mig runt en 14 kilometers långdistans utan att vägga totalt trots avsaknad av normal träningsdos de sista två månaderna. Nu saknas bara lite fysik för att prestera på topp!!

Är sjukt trött idag efter nattens tågresa. Blev bara ett lätt löppass och lite bålstyrka idag, vilket nog var bra för min kropp efter gårdagens kamp för överlevnad...

Hoppas att JP fixar något gott fika idag, är sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0