Bilder från en ovanlig långdistansdag



Ovanligt ångestfylld innan start då jag är stensäker på att jag kommer att vägga sönder och samman. "Varför var jag egentligen så dum att jag anmälde mig till seniorklass?" Tro mig, leendet är en mask som jag dolde min "14kilometers-ångest" bakom.



Belöningen för sen starttid i den hårdaste och tuffaste klassen var att jag kom till duschen jättesist trots ett väl genomfört lopp. Arrangörerna höll på att riva duschen, vilket innebar att jag ofrivilligt blottade mig för hela den folktomma(?) parkeringen. Men jag var glad, det fanns ju varmvatten kvar ;)

OBS! Jag är mkt väl medveten om min skumma och ytterst lejda min på översta bilden, men till skillnad från andra torra personer bjuder jag på mig själv och hoppas att någon kan glädjas åt bilden, eller något liknande. Bara för att klargöra det hela alltså :P

Tänkte även skriva ett möjligen provokativt inlägg om MAQ-träning med tanke på dagens MAQ-debut, men på grund av tidsbrist orsakad av snart föreliggande sänggång får det bli någon annan gång, eventuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0