Extraknäck

Det är rätt drygt att inte ha något att göra vissa dagar. Denna lugna dag träningsmässigt löste jag tristessen med att vara extralärare i matte och fysik. Hängde med skidtvåorna på två lektioner, var faktiskt inte så tråkigt. Dessutom bra att dra igång skallen med lite lättare utmaningar, matten är verkligen ringrostig efter en sommars uppehåll. Kanske man skulle satsa på en karriär som läxhjälpare!? Det finns ju faktiskt en del pengar i den branschen har jag insett den senaste tiden. Nåja, har ju inte fuckat upp idrottskarriären totalt än. Men om det skulle ske vet jag hur man skulle kunna tjäna sitt levebröd :P

Dagens träning bestod huvudsakligen av styrke/spänsttester. Som vanligt visade min ol-kropp vissa brister i överkroppen, men jag är inte bitter för det. Är skönt att slippa ha en onödig ryggsäck att släpa på :P
Givetvis hann jag även med en liten jogg idag. Tyvärr var det inget måndagsfika ikväll, så jag och CH drog på konsum, där han hittade en vattenspruta i fyndlådan för 10 kronor. Denna spruta spred skräck i ugglan 3 ikväll vill jag lova!!

Nu ska jag kurera min lår som skriker av smärta efter spänsttesten. Ingen fara dock. "Pain is temporary glory is forever." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0