Slutet närmar sig

Det är skönt så här på vårkanten när man verkligen kan känna hur sommarlovet kommer närmare och närmare. Kurserna tar slut en efter en. Igår avslutade jag den sista av gymnasiets alla mattekurser. Nu har jag läst dem alla, och jag får nog erkänna att den sista, diskreten var den svåraste. Eller så berodde det bara på att man börjar bli lite lagom skoltrött nu. Det enda jag egentligen har kvar nu är en sidas kemifördjupning, och en gitarruppspelning, fast den räknas knappt. Det känns riktigt skönt :)

Vad finns annars att berätta? Var lite småkrasslig för någon dag sedan, men det gick snabbt över och nu är jag i gång för fullt igen. Imorgon bär det av mot VB3 i schtaan. Det blir nog roligt. Går rykten om värmechock på söndag, men det brukar jag klara av rätt bra. Blir skönt med lite riktigt sommar. Dagens pass blev en fin liten rullskidtur, under vilken jag hann lyssna igenom tre stycken Metallica-skivor. Så den var kanske inte så liten trots allt.

Ungefär så här kommer uppspelningen låta om nu någon är nyfiken på det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0