Rapport

Är väl dags att skriva en liten snutt här igen. Senaste tiden har bjudit på otroligt nice väder, har bland annat hunnit med årets första träningspass med BÖ!! Det stekte verkligen. I helgen fick jag även i princip en hel garderob med kläder av min bror. Tur att det finns fyra garderober + en byrå i varje rum här på folkan. Annars skulle det bli svårt att rymma allt.

Kan även nämna att eftersom studenten närmar sig så börjar en del förberedelser. Saker jag numera kan checka av på min att-göra-lista inför den händelsen är: inköp av kostym, fixa någon att gå på balen med och införskaffning av balbiljett. Nu börjar man alltså bli något mer förberedd för min första student. Blir nog inget att oroa sig för, om det går åt skogen får jag ju ändå en chans till nästa år. Om det vore så väl att man alltid fick en andra chans...

Kan även nämna att barmarken börjar krypa fram. Tog mig NÄSTAN runt Rackberget ett varv utan att bli blöt om fossingarna. Löpformen känns också som att den är på ingående. Det lär behövas till helgen.

Vi har även kommit på ett nytt kvällsnöje här i byn: att kolla på fotbollsträningar. Även om spelkvalitén kanske inte är den bästa, så är det inte så dumt. I alla fall jämfört med att sitta här uppe på ugglan och uggla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0