Kramp!!

Ikväll var det sprintcup vid sjukhuset i Sunderbyn. Var en ganska fin sprint, trots lite onödigt tråkig banläggning på något ställe. Efter ett ganska bra lopp blev jag till slut trea. 40 sekunder efter Bennitz och 11 efter Claes. Är ändå helt okej, speciellt med tanke på att mina ben är nalta slitna efter en hel del löpträning i inledningen på den här veckan. Sitter just nu vid datorn och känner hur det krampar i benen. Det känns bra att vara lite fysiskt sliten ibland. Fanns ingen fotograf på plats tyvärr. Men jag kan ju bjuda på en bild från helgen istället. Ser kanske lite sliten ut, men det bjuder jag på :P



Blev förbannad idag när jag skulle på Konsum och handla. Var där hela 2 minuter innan stängning, men det var ändå låst!!! Blir nog ICA betydligt oftare i framtiden...

I övrigt är mitt liv dött just nu. Är svårt att vara SMS-kung när man har slut pengar på mobilen... ;)


Kommentarer
Postat av: Erixon

otur att ica stänger ca 10 år före konsum. lägg dina pengar på bättre saker än sms.

2009-05-13 @ 00:35:27
Postat av: Anonym

köp en skate istället

2009-05-14 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0