Sol+löp=nice

Nu var man så tillbaks i byn efter drygt två veckors frånvaro. Lite skönt att komma tillbaks till sina vardagliga rutiner på nytt faktiskt. Efter JSM väntar nu SM i skidO i Övik närmast tävlingsmässigt. Dock ligger mina mål längre fram nu, är mindre än tre veckor kvar till ultralång-SM i orientering. Så just nu ligger jag i hårdträning för att få igång löparbenen till dess. Igår var jag och Johan ute på ett riktigt fint löppass, 2 timmar blandat skoterleder och snöpulsning. Kan rapportera att trots den varma temperaturen senaste tiden råder det ingen snöbrist på storkanis. Bitvis sjönk vi ner till midjan i snön. Jobbigt, men ganska roligt faktiskt, iaf om man frågar mig. Vädret är även mycket stekigt, soligt och varmt, igår låg jag till och med ute och solade i bara shorts!

Måste avsluta med dagens skönaste citat (hittills iaf):
"Jag vill inte känna mig som ett kvinnoben i ansiktet"
Upphovsmannen Adrian kläckte detta när vi funderade på hur det skulle vara att raka sig i ansiktet med en sån där benrakhyvel som tjejer brukar använda.




Kommentarer
Postat av: A n onym

Hmm, har månne gossarna börjat samla vuxenpoäng? ( diskussioner om skäggväxt,,,)

2009-03-18 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0