Självförtroendeboost

Idag åkte jag min sista tävling innan JVM. Hela säsongen har det bara gått bättre och idag var inget undantag. Riktigt säker orientering ledde till säsongens första seger. Skönt att få en seger innan vi åker ner. Kan ju hoppas att segern bryter en mental barriär. Nu är i alla fall själförtroendet på topp!! Kanske inte mitt bästa lopp rent fysiskt, var lite trött efter igår, men en seger är ju alltid en seger. Hade ett tag fantiserat om att gå och kolla på lite bugg idag, då det var DM i Byn. Detta stannade dock vid fantasier. 14,8 km skidO hade sugit musten ur mig, var lite för trött klockan 15.15 när vi kom hem. Lägg därtill att min källa inom dansens värld hade upplyst mig om att det var inträde.

Förresten tycker jag att min klubbdräkt är gullig. Håller inte ni läsare med? Skrikgröna trikåer med knallröda inslag och en morotsfärgad mössa med orienteringsskärmar på måste ju vara en utseendemässig fullträff? ;) Eller en visuell mardröm kanske är en bättre beskrivning? Döm själva.


Bara för att undvika missförstånd är det jag som är till höger :P För övrigt är bilden hämtad från dagens PT. Om ni vill läsa vad de lyckades ljuga ihop om mig kan ni klicka här. Om ni inte vill läsa är det bara att låta bli.

Tycker ni läsare att jag har blivit lite väl insnöad på skidO? I så fall kan jag väl försöka ändra mig, men först efter JVM. Dit far vi imorgon :D


Kommentarer
Postat av: team mate

våran klubbdräck är ju super nicee ;)

2009-01-29 @ 16:56:28
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: jag

jag är det som är till vänster;P

2009-02-02 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0