Idrottsgalan

Ikväll var det idrottsgalan. Det var trevligt att titta på den tillsammans med ett stort gäng högljudda skidåkare, även om våran favorit R-G, inte vann jerringpriset. Detta gick istället till den genomsympatiska Charlotte Kalla. Hon är kanske lite väl positiv ibland, blir som inte samma profil som exempelvis Wassberg. Att skrika: "Väck, väck" åt reportrar som vill ha en kommentar direkt är manligt. När jag blir stor vill jag bli som han. Eller ännu mer legendarisk var kanske Artur Häggblad: " En skidåkares liv är ett helvete, jag önskar jag vore död". Fast på den punkten hade han fel, iaf om man frågar mej. Mitt liv är då inget helvete just nu :)

Åkte ett lugnt pass klassiskt idag. Kände mig faktiskt riktigt pigg i kroppen. Är månne VM-formen i annalkande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0