Variationsrikt

Idag har det varit ytterligare en skön, men något händelsefattig lovdag. Dagens träning bestod i rullisintervaller i den fria stilen. Det märks verkligen att vi befinner oss i en övergångsperiod vad gäller vädret. På dagens pass upplevde jag följande variationer: Solsken och snö, plusgrader och minusgrader, torr vägbana och vägbana som mer liknar en hockeyrink. Denna period är något irriterande, inga bra träningsförhålladen. Fast samtidigt vet man vad som är i annalkande, VINTERN!!!

Annat som hänt idag är att jag tydligen har haft namnsdag. Blev förvånad då mormor helt oväntat kom fram och gratulerade mig. För övrigt kan rapporteras att mina brorsöner alltjämt är ganska gullig, även fast dom skriker lite väl mycket ibland. Det får man väl stå ut med. Mina "vingar" är slitna, och inte lite heller. Förstår inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna det... :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0