Jag är troligen smartare än dig...

Det är med stor sannolikhet sant. Efter att ha snackat lite skola med ettorna och bland annat löst en MVG-uppgift från ett gammalt nationellt matteprov på 20 sekunder, kom ettorna fram till att dom ville veta om jag var smart eller bara en jävla pluggisjävel. Eftersom jag i princip hatar (okej ett ganska starkt ord kanske) pluggisar var jag inte sen att anta utmaningen och gjorde ett IQ-test. Resultatet 129 var inte så dåligt. Bättre än 97% av befolkningen för att vara lite mer exakt. Så alltså är rubriken förmodligen sann, såvida du inte tillhör de 3% av befolkningen som det inte gäller...




OBS!!! Jag skriver inte detta för att låtsas vara cool och smart. Utan dels för att jag blev tillsagd att skriva om det och även kanske för att bevisa att jag inte bara är en pluggis som smörar mig till mina betyg. Finns trots allt saker som jag prioriterar bra mycket högre och gärna skulle byta mot en stor andel av mina IQ-poäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0