Hascha

Imorgon bär det av till Harsa [hascha]. Ska bli kul att få mäta krafterna med de andra skidorienterarna. Här på skolan hävdar jag mig i alla fall bra. Idag körde vi skidO-träning. Det gick ganska bra. Tre korta banor avverkades och jag vann samtliga. Ytterligare ett bevis på att formen är bättre än det jag visade i lördags. Nu håller jag på att packa för fullt. Det bär av tidigt imorgon, klockan 06.00 åker folkan-bussen. Så därför borde jag nog sova, eller packa klart så att jag kan sova sedan. Alltså får resten av detta inlägg bli en låt, som en vän tipsade mig om :)




And for a minute there, I lost myself, I lost myself
And for a minute there, I lost myself, I lost myself

Sov gott, och vakna torrt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

länka till en låt som är bra nån gång waller!!

2008-12-17 @ 11:17:32
Postat av: Emma

Nehe, är de sant? har du lov, de har du aldrig sagt ;o

2008-12-17 @ 14:43:15
URL: http://www.emmakaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0