Drömmar

Idag har jag förhoppningsvis gjort mitt sista fysikprov under min gymnasiegång. Det gick bra. Så bra att jag till och med vågade dryga lite med läraren då jag lämnade in det, för övrigt samtidigt som nästan alla skidettor hade fysik:
- Gick provet bra?
- Ja.
- Så då är det kanske ingen idé att rätta det?
- Nej, eller kanske, man kan ju ha råkat trycka fel på miniräknaren på något ställe kanske :P

Ettorna tyckte iaf att det var rätt drygt att säga så. Men man måste ju lära dom små hur det ska gå till :P
Enligt uppgifter från ettorna ska även Lena, efter att jag hade gått, på frågan om det brukar vara någon idé att rätta mina prov ha svarat: "Nej, oftast inte." Varför kan inte allt här i livet vara lika enkelt som Fysik B? Och sedan skulle allt kunna vara lika roligt som att åka skidO, eller något annat trevligt. Det hade varit grejer det.

Apropå skidO, idag skulle det ha varit skidOpremiär på skolan, men på grund av kyla fick den ställas in. Nytt försök på torsdag, får hoppas på bättre lycka då. Dagens träning blev istället skate-intervaller på kvällen. Kanske inte var jättepigg, men det funkade ändå. Måste få lite sprätt på min gamla kropp nu. Tävlingsdebut på lördag och sedan följer förmodligen de två viktigaste tävlingsveckorna på hela säsongen. Eftersom jag inte är med i juniorlandslaget och således slår lite ur underläge räknar jag med att jag måste imponera redan på den första Juniorcupen i Harsa. Detta för att det ska finnas en realistisk chans till att det ska bli något Junior-VM för mig denna säsong.


Dit SKA jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0