Leverans

Den gångna eftermiddagen och kvällen var riktigt bra. Först levererade jag på stakintervallpasset på stakergon på IKSU. Sedan levererade Lottas krog fruktansvärt god middagsmat. Deras kycklingssnitzchel rekommenderas å det grövsta. Sedan bar det av till biografen. Även den levererade denna kväll. The social network var riktigt bra. Mycket intressant personporträtt! Att filmen är baserad på en verklig på en sann är, som alltid, ett plus. 
Lite kuriosa är att jag tack vare de senaste veckornas programmeringskurs faktiskt snappade upp och förstod en hel del av de programmeringstermer som användes relativt flitigt i filmen. Onekligen kan man konstatera att jag i alla fall har lärt mig något under denna kurs. För fyra veckor sen hade det mesta låtit som rena rama grekiskan i mina öron.

Foten utvecklas i positiv riktning. Har klarat två kortare löppass på hårt underlag de senaste dagarna, utan någon egentlig smärta i foten. Bara en lite underlig känsla. Det finns hopp trots allt. 
Dags att dra sig mot sängen och den regelbundna dejten med John Blund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0