En helt vanlig söndag... not!

Imorse när jag vaknade alldeles för tidigt, klockan 6, öste regnet ner :( Kände mig inte allt för sugen på att stiga upp och tävla i ösregnet, men lyckades dock tvinga mig upp ur sängen cirka 7,30. Kände mig mer död än levande och var helt sjuukt trött. Hädan efter ska jag se till att försöka gå och lägga mig i rimlig tid när jag ska upp tidigt, eller iaf innan halv ett :P

Tog mig trots allt iväg till tävlingen och väl där så gick det ändå hyfsat. Öppnade kanske lite för hårt och blev trött. Dessutom bommade jag ca tre minuter. Var trots allt bara 2,32 efter på min fjärdeplats, så jag är trots allt ganska nöjd.

Än så länge låter min dag kanske inte så speciell, men efter tävlingen bar det av till Jojje i Blåsmark. Ett besök där hör verkligen inte till det vanliga. Har bara varit där två gånger förr. Dessutom har vi varit och sett på examenscupen!! Att se F-01 spela 5-manna är magiskt!! Alla står i en hög kring bollen och försöker skjuta tåfisar åt alla håll :P
Dagens höjdpunkt måste dock ha varit middagen: Grillad F-filé med klyftpotatis och sist men inte minst bea!!
Snart dags att spela lite fotboll, dock inte 5-manna.

Sverige förlorade mot ukraina idag :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0