Förbannat

Ibland undrar man seriöst varför man håller på med den här sporten egentligen. Vad är så roligt med att springa i en snårig skog full av dyhål i två timmar? Inte ett smack, denna dag iaf. Det faktum att jag bommade närmare 35 minuter, terrängen var tråkig och kartan inte alltför bra, gör det hela knappast bättre. Nå nu ska jag inte vara alltför bitter. Kan bara konstatera att: Jag+Orientering+Haparanda=En mycket dålig kombination.

Får ladda om för stafetten imorgon och hoppas på revansch, men med bonden i laget kanske man inte ska hoppas på för mycket. Å med tanke på hur dåligt det gick för mig idag så är lagets stjärna just nu en 50-årig gubbe :P

Nu ska jag packa en del, far till Älvsbyn direkt efter tävlingen imorgon. I alla fall något trevligt som händer denna förbannade helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0