Helt sjukt

Helt impulsartat drogs en storsanering av lägenheten igång ikväll. När vi tog bort sidostycket på badkaret gjordes en oväntad upptäckt. Min gamla pulsklocka som har varit spårlöst försvunnen i ett knappt år! Vi borde kanske storstäda oftare?
 
Idag när jag kom till KBC-huset för eftermiddagens föreläsning möttes jag av en stor delegation som stod och skakade hand med en kort och något satt man. När jag stod och tog av mig regnbyxorna tittade jag mig omkring och insåg att den satte var socialdemokraternas partiledare, Stefan Löfven. Lite coolt, eller i alla fall överraskande, även om jag måste erkänna att Stefan Löfven inte är någon av mina favoritpolitiker. Snarare tvärtom. Med Löfven vid rodret ser jag ingen anledning att rösta på sossarna istället för alliansen, eftersom den lilla skillnad som fanns mellan dem förr nu har blivit ännu mer diffus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0