Vaderna värker

Här kommer en snabb uppdatering under en kortare pluggpaus. Igår var det säsongspremiär för IFK:s banintervaller i Noliahallen. Idag har jag mycket ont i vaderna. Kan det ha ett samband?
Apropå IFK så har vi kickoff inför nästa säsong i helgen. Jag tror det kommer bli en trevlig helg med högt i tak!

Mina sambos och grannar rullade nyss iväg till Kiruna på snöläger. Jag börjar också bli väldigt sugen på att få dra på mig skidorna nu. På ett träningspass i veckan föddes en idé om att åka Vasan i vinter, men mycket återstår innan idén kan omsättas i handling. Först och främst måste jag hitta ett par klassiska pjäxor som inte sabbar mina veka fötter.
En fördel med att mina kompisar åker på läger är att jag får bättre studiero här hemma. Nu är det dags att återgå till the cell och det centrala dogmat!

Måste bara avsluta med att jag känner mig oerhört lättad över att Obama gick segrande ur nattens presidentval. Även om det känns otäckt att så många i världens mäktigaste land faktiskt röstade på Romney...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0