NSAID

Vad har hänt sen sist? Tyvärr i princip ingenting på tåfronten. Förra veckan kändes den bättre, men min orienteringscomeback med ett miserabelt medellopp i lördags blev även en tåontcomeback. Efter en dag i väntrummet på Norrlandskliniken blev jag lovad en röntgentid inom en snar framtid, alltid något. Tills dess är det bara att köra på med alternativträning och antiinflammatoriska preparat.
 
Som skadat proffs/arbetslös konsumerar jag mycket nyheter om dagarna. Idag stötte jag bland annat på denna intressanta nyhet. Ännu ett bevis på att "pojkarna är förlorare i dagens skola", som min mamma brukar säga?
Efter lördagens besvikelse i Kvarnfors följde en annorlunda kväll för min del, som till slut mynnade ut i att jag på något sätt satt där med ett twitter-konto. Har aldrig förstått mig på det här med twitter förut, tycker mest att det har känts som ett sämre alternativ till blogg. Efter att ha gett det en chans i några dagar har jag dock börjat förstå mig på dess popularitet.
Avslutar denna rekommendationsorgie med serien Berglins. Kanske är det gubbhumor, men i så fall får jag erkänna mig själv som gubbig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0