Månsken

Även förra veckan blev helt okej träningsmässigt. Trots att det var en helg med "farligt" mycket intressanta sportsändningar på TV lyckades jag i princip uppnå mina 15 planerade timmar. Formkurvans derivata känns för närvarande positiv.

Idag har jag åkt buss från Kalix, där jag tillringade helgen, till Umeå. Efter ankomst blev dagens träning en riktig månskensjogg. Fantastiskt härligt som vanligt. Tyvärr är det något isigt på Umeås gator och vinterstigar efter förra veckans blida, så passet hade kunnat vara ännu något snäpp bättre. Kan någon låt passa bättre efter en månskensjogg än denna lilla godbit signerad Ludwig van?



Blev lite sugen på en start i nästa års Vasalopp efter årets upplaga, men jag lär avvakta lite innan det är dags för beslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0