Nattlig visit

Nu har jag slutligen bestämt mig. Det blir full kubbning mot Högskoleprovet. Anmälde mig nyligen och skickade dessutom två mail där jag meddelade att jag hopppar av psykologin och engelskan. Tärningen är kastad, hoppas  verkligen att jag klarar av att leverera den 31 mars.

Gårdagen var trevlig och bjöd på varierade aktiviteter. Bland annat två träningspass. Lite skidorientering på förmiddagen och en lugn löptur med Johan Eriksson. Skönt att Johan var sliten efter sin stabila insats på vildmannaloppet i söndags, annars brukar inte lugna pass med Johan bli särskilt lugna...
Gårdagens joker var utan tvekan Viktor Linder som dök upp på ett som alltid oväntat, men lika trevligt kvällsbesök. Med sig hade han en rolig historia om helgens bravader. Kanske var det lite väl trevligt då det blev en låååång kväll som hann övergå i natt innan det blev läggdags.


Linder tar en anonym tjejs nummer från min uråldriga mobil.

Trots den sena kvällen lyckades jag genomföra ett förmiddagspass idag. Tryckte lite stakning på Nydala för att spara benen inför kvällens mangling på Nolia.

Har ni hört talas om påhittet överklassafari? I alla fall jag har svårt att se det positiva med att "odla sitt klasshat". Känns inte särskilt konstruktivt och inte heller som rätt väg att gå om man eftersträvar ett "klasslöst" samhälle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flodström?

2012-01-31 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0