News of the world (eller om mig iaf)

Nu är jag äntligen frisk. Hoppas hålla mig frisk nu och komma igång med träning på en duglig nivå. Ska försöka undvika att hetsa igång och börja bygga från grunden.
 
En annan nyhet på orienteringsfronten är att jag har tagit beslutet att lämna min moderklubb OK Vargen till förmån för IFK Umeå. Jag känner att min utveckling har stagnerat de senaste åren och hoppas på en nytändning i och med klubbytet. För första gången på många år kommer jag inte vara bäst i klubben, men det ska bara bli kul med sparring och konkurrens inom klubben. Jag tackar varmt OK Vargen för dessa år och moderklubben kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta. Fast en och annan skidO-tävling kommer det nog bli i Vargens dräkt.   

Ikväll försöker jag undvika melodifestivalen efter bästa förmåga. Har svårt att förstå att Björn Ranelid släpps in i alla möjliga sammanhang. Var dyker han upp härnäst? På dramaten? Vad det än blir för något vill jag helst slippa uppleva det. För den som vill lyssna på lite riktig musik istället kan jag rekommendera detta rubrikbesläktade album.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0