Det tar sig

Denna dag har varit episkt fin. Jag inledde faktiskt dagen med en tävling! Robertsfors IK bjöd på en "extended" (pga en smärre OCAD-miss) medeldistansskidO. Jag lyckades ta årets första seger, fast jag kanske bör påpeka att konkurrensen inte var den hårdaste. Eftersom vädret var så fantastiskt kände jag mig tvungen att förlänga passet. Klockan stannade på 2.40. Gött!
Eftermiddagen ängnades åt soldyrkan nere vid Nydalasjön tillsammans med Bejmer. Det hettar lite om kinderna just nu.

I och med förmiddagens träningspass avslutades min bästa träningsvecka på länge. Landade på lite drygt 15 träningstimmar. Siktar på att ligga stabilt kring 15 timmar de närmast kommande 3 veckorna. Sedan får jag ta en utvärdering och se vad nästa steg blir.

Om någon vill ha ytterligare ett TV-tips så kan jag rekommendera humorserien Pappas Pengar som för närvarande går på SVT. Riktigt bra, framför allt Olof Wretling.
Oj, nu håller potatisen på att koka sönder. DET HÄR HÄNDER BARA INTE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0