Fint läger

Nu är jag åter i Umeå efter ett fint läger i Uppsala. Tekniskt har jag fått de besked jag ville ha. Fysiskt är jag inte riktigt nöjd med hur det har fungerat. Förhoppningsvis beror det huvudsakligen på ovana vid obanad löpning så här i början på säsongen. I så fall ska det gå att ta kliv framåt snabbt, hoppas jag.
Resultatet för högskoleprovet har inte kommit än, men idag trillade jag över normeringstabeller för provet på studera.nu. Dessa gav positiva besked. På de 3/4 av provet som jag hann skriva upp mina svar på har jag i alla fall skrivit 2,0. Dock kan det sista delprovet eventuellt dra ner betyget något. Så läget inför intagningen ser ganska ljust ut just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0