Bull(marks)koma

Det går helt okej just nu. Nästintill så att livet leker för närvarande. Kanske inte riktigt så mycket träning som jag skulle genomföra i ett drömscenario, men jag har ändå hunnit med många fina pass under veckan. Dessutom har alla veckans pass så här långt gått bra eller till och med riktigt bra. Om några pass ska lyftas fram särskilt så blir det tisdagens ol-intervaller, torsdagens nattcup och dagens klassiska Bullmarksrunda. Har aldrig riktigt förstått vad alla tycker är så roligt med nattcuper förrän torsdagens omgång i Ersbodaskogarna. Nu är jag ordentligt fast i nattcupsträsket. Är nästan så att man blir sugen på att löpa nattsträckor på några stora stafetter :)
 
54,75 km och tre bitar dextrosol senare satt det fint med några bullar efter Bullmark!!

Har även fått veta att jag klarade förra veckans tenta of doom, diffekvationstentan. Var till och med snubblande nära en 4:a. Är dock för första gången i mitt liv riktigt nöjd med ett betyg motsvarande ett G på en skrivning. Har även fått klart för mig vad som krävs för att maxa betygen inför ansökan till läkarprogrammet. 150 gymnasiepoäng och 4,5 högskolepoäng med betyget G räcker. Känns som att det kommer bli riktigt gott om tid för träning under vårterminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0