Karaktärsdanande

Var dagens pass, minst sagt. Stenhårda A3+-intervaller i mörker, kyla, väta och i trängsel med bilar. Laktatnivån nådde oanade höjder i min kropp. Kommer knappt ihåg senast jag var så stum. Guld-Jens var stark, Carl stakade på och jag var huvudsakligen stum. En dag på jobbet helt enkelt.

Plugget går lite småsegt. Partiella differentialekvationer är ingen höjdare och inte höjs motivationsnivån av att jag vet att jag förmodligen aldrig kommer ha någon nytta av den.

Jag tyckte fram tills alldeles nyss att jag var hård idag, sen kom Bejmer in och berättade att han har varit och surfat i detta oväder. Utmärkelsen dagens hårding går alltså till Bejmer!!

Dags för lite sill och potatis på det då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0