Skolhäng med Moa

Pluggperioden och intervallblocket rullar på. Idag körde jag intervaller för fjärde dagen på raken. För att fira helgen blev det ett extra fint intervallpass idag. 4*10 minuter löpning på lite drygt 90% av maxpulsen blev det tillsammans med Guld-Jens och Carl. Kände mig stark och genomförde passet bra. Ett sånt pass känner man sig riktigt nöjd med efteråt. Formen är nog inte så hopplöst dålig ändå.

Även plugget går bra, känner att jag har kontroll inför tentan på tisdag. Ingen tentaångest i sikte, trots att detta är den klart mest avancerade mattekursen hittills. Det betalar sig tydligen att börja plugga tidigare. Just nu är plugget nästan så pass roligt att jag ångrar mitt beslut att hoppa av. Men det ska onekligen bli skönt att bli proffs för ett tag efter tentan på tisdag :)

Sitter faktiskt på skolan just nu, men istället för att plugga själv sitter jag och stör Jens, Carl och Linder när dom försöker cadda. Riktigt skönt att sitta och titta på när andra sliter hårt för en gångs skull. Nåja måttligt hårt kanske, men Linder sliter i alla fall sitt hår i frustration.  

Bifogar ett blivande klassiskt youtubeklipp.




På begäran av Carl postar jag även detta klipp, som för tillfället går på repeat i sal A309 i teknikhuset.

Är inget fan av IDOL, men jag måste erkänna att detta uppträdande imponerar.

Jag borde egentligen dra, men det tar emot att cykla hem i ösregnet så det blir nog A309 ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0