Hög på livet

Nyss hemkommen från denna veckas sista träningspass, rullskidor skate med Spoerry. Kan bara konstatera att det blev min bästa träningsvecka på mycket länge och kroppen har bara känts bättre för varje dag denna vecka! Det är det här jag lever för, när man känner hur träningen ger önskat svar är livet underbart.

Är nästan så att det känns som gamla fornstora dagar, men än har jag tyvärr en bra bit kvar till min "all time high" i Ramsau hösten 09! Då fanns det ingen backe som var för brant eller för lång. Störtloppsbacken i Schladming kändes ungefär som Bräntbergsbacken (Umeås stolthet med 48 höjdmeter). Tyvärr har den känslan av oslagbarhet som jag hade uppför den backen, den dagen aldrig återvänt. Detta trots många försök och många krossade förväntningar. Positivt är dock att jag är betydligt närmare den känslan nu än jag var för en vecka sen. Positivt är att jag imorgon går in i min sista normala pluggvecka innan sommarlovet. Sedan återstår bara två tentor och sen är det lov, ett lov som jag avser att fylla med groteskt många träningstimmar.


Bilden togs togs dagen efter min underbara Schladmingklättring, som jag alltjämt drömmer om att någon gång överträffa! (Bilden stal jag av VB) 


Kommentarer
Postat av: vb

kostar 100 kronor att låna bilder!!!111

2011-05-23 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0