Rull

Sommaren rullar på och träningen också. Finns en god sida med att vara i halvdan fysisk form, för då kan man känna hur man blir starkare, snabbare och uthålligare för varje träningspass. Min modell med tre dagar med dubbla träningspass följt av en vilodag verkar fungera ypperligt även den här sommaren. Än så länge håller jag dock igen lite grann och håller mig mellan 3 och 4 timmar på mina träningsdagar. Om en vecka kanske jag är redo att öppna spjällen för fullt och maxa på igen. Som Nordebo sa för någon dag sen: "Träning är livet."

I övrigt händer inte så mycket om dagarna. Jag hjälper till med lite smått och gott hemma på gården och i stugan. Livet leker och jag flyter bara med :)


Kommentarer
Postat av: Zacke

Grattis Waller!!!

2011-06-26 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0