Välkommen till 19E

Vad finns det att säga om denna dag egentligen? Den har varit lyckad på flera sätt och vis. Lyckades hålla mig vaken och alert under hela föreläsningen och tror dessutom att jag förstod om inte allt, så i alla fall väldigt mycket av det som Tord gick igenom. Fick dessutom ett fint skidO-pass innan lunch, där jag hittade det orienteringsflyt som jag verkligen inte hittade under VSF-cupen i söndags. Lägg därtill lite eget plugg och ett underbart löppass, där jag kände mig riktigt pigg :)

Som pricken över i unnade jag mig en pizza till middag. Har förmodligen avverkat min bästa vecka i Umeå såväl plugg som träningsmässigt hittills. Börjar äntligen lära mig hur dagarna ska planeras. Det om något är värt att fira!!

Eftersom jag misstänker att många av er läsare aldrig har sett hur det ser ut i min, Carls och Bejmers lägenhet på Mariehemsvägen 19E tänkte jag att kunde bjuda på en liten bildserie över utvalda delar av läggan.


Köket. Observera min middag på diskbänken. Mumsigt värre!


Köksbordet, aka Bejmer's corner.


Soffan, aka Carl's corner. 


Min egen lilla vrå.


Observera den "lilla" plugghögen längst ut till höger på skrivbordet.

Ursäktar mig för att bildkvalitén kanske inte är den bästa, dock bättre än inga bilder alls hoppas jag. Ursäktar mig även för att jag har valt att censurera vissa delar av lägenheten... 
Avslutar med att bjuda in alla som har vägarna förbi att kika förbi på 19E, våran dörr är alltid öppen. Eller väldigt ofta i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0