Lång stad

Ännu en måndag har passerat. Inte mycket märkvärdigt. Repeterade igenom allt inför morgondagens delprov ett par varv. Så nu känner jag mig trygg inför det. Brände av ett långt löppass också. Kan bara konstatera att Umeå är ganska stort faktiskt. Sprang 11 km i princip samma riktning innan jag vände utan att komma ut ur stan! Totalt blev det ungefär 23 km på 2.10. Kroppen kändes halvdan, men den mår bra av att få sig lite träningsvolym, som vanligt.

Avslutar med dessa visdomsord från det utmärkta TV-programmet "En idiot på resa": "Det är bättre att vara ful än att vara snygg, för hur ofta tittar man på sig själv egentligen? Om man är ful kan man ju gå omkring och titta på alla snygga istället!"

Hög tid att sova så att jag vaknar pigg och kan leverera imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0