I'm home

Halli hallå. Nu är jag tillbaka i Sverige, i lägenheten, i Umeå. Lägret var riktigt bra och det blev många fina pass. Är förhoppningsvis några erfarenheter rikare och återvänder med något vidgade vyer. Med all säkerhet har denna vecka i alla fall gjort mig till en bättre orienterare. Den har även gjort mig rejält trött, så därför får ni vänta på en längre redogörelse för lägret. Behöver en god natts sömn innan det är dags för min comeback i skolbänken. Är alltid lite pirrigt att se hur mycket man har missat under en veckas frånvaro.

Övrigt värt att notera är att jag har hunnit samla in några vuxenpoäng idag genom att deklarera! Dags att sova inom kort. Det behöver jag. Bara skjuta upp alla bekymmer till morgondagen och krypa ner i min egen säng. Borta bra, men hemma bäst som man brukar säga :)    

För den som genast vill se lite läckra Tjeckienbilder rekommenderar jag denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0