Kebabdjuret levererar

Efter att ha hållt upp med programmeringen ett tag så mår jag för tillfället bättre just nu. Dagens träning blev ett mtb-pass. Riktigt skoj faktiskt, fast det var en smula kallt. Höstvädret visade sig från sin bättre sida. Synd att jag inte hade någon kamera med mig idag. Hade kunnat bli en del rätt schyssta bilder. Synd att jag aldrig har insett att mtb är så roligt och dessutom bra träning förrän nu egentligen. Nåja, det kommer ju en vår även efter den här annalkande vintern förhoppningsvis.  

Efter träningen blev det familjemiddag på pizzeria Maria. Pappa, brorsan, Kine och jag avnjöt goda pizzor. Sedan bjöd hem dom till 19e på lite fika. Riktigt nice med både morotskaka och äppelkaka. Mumsigt och dessutom mycket trevligt!! Husets kebabpizza rekommederas å det grövsta. Länge leve kebabdjuret.

Imorgon bär det av norrut, till Älvsbyn! Det blir trevligt att ta sig dit och hälsa på. Blir även ett intressant löptest på fredag. Riktigt spännande att se var jag står jämfört med tidigare. Bristfällig löpträning senate månaden ska förhoppningsvis uppvägas av att jag helt enkelt är bättre i år. Hoppas jag i alla fall. Hoppas även få återuppleva lite gamla nostalgiska minnen i byn. Dags att packa lite nu.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0