Förberedelser

Imorgon bär det av mot Luosto. Grabben hämtar upp mig någon gång före 11. Blir härligt att komma iväg på läger. Helt slö på skolfronten tänker jag dock inte vara. Har idag installerat MATLAB på min dator för att inte komma så långt efter i plugget. Känner mig lite smygambitiös faktiskt. Det har jag för visso känt mig inför läger förut också, utan att det har blivit något av mina ambitioner att plugga under lägret. Vi får väl se hur det blir denna gång. Är hemma i Kalix nu på blixtvisit inför lägret. Mycket av tiden går åt till förberedelser inför lägret. Jag har även hunnit med att kolla på ett hus. Det var dock ingen höjdare om man frågar mig! 

Kan tillägga att snödjupet i Luosto iaf ser skapligt ut. Observera att Luosto ligger ungefär i den svarta pricken på kartan.



Dags att valla lite skidor innan det bär av på middag hos brorsan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0