Lång dag från dörr till dörr

Har haft fullt upp idag, trots att jag tog mig en dags vila inför det väntande helglägret hemma i Kalix. Jag lämnade 19 e klockan åtta imorse och återvände först 14 timmar senare. Prövade på att åka ner på stan och plugga på stadsbiblioteket istället för att åka hem efter skoldagens slut. Det var verkligen en hit. Fick gjort mer på två timmar där än jag brukar få på en hel dag hemma. Det var en viktig lärdom inför framtiden. I övrigt blev jag bjuden på mat på restaurang två gånger idag, det är aldrig fel. Dagen kröntes med en film hos syrran. Får passa på att rekommendera goodbye Lenin, den var minst sagt helt OK. Dags att packa det sista, imorgon bär det av mot nordligare breddgrader och mer snö. Riktigt nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0