Dags att lära sig självdisciplin

Orienterade ganska bra idag, ända till jag började komma ikapp andra löpare. Jag och ex-vargen Olov Vikström med flera hetsade på ordentligt då och jag var den som hanterade hetsen sämst och gjorde två grova 40-sekundare. I övrigt gick det väl ganska okej. Dock tycker jag att banläggaren sabbade banan med varvningen. Speciellt då området närmast målet enligt mig inte lämpar sig särskilt väl för orientering. Nu kan det i och för sig bero på att det var två kontroller i anslutning till målet som jag bommade. Låg trea fram till första gången banan kom in i det partiet sen föll jag succsivt tillbaks till en sjundeplats. Imorgon får jag försöka mig på revansch och se till att hantera den eventuella klunghetsen bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0